rtificeert een schoen als de echte de

yaya2017

Post13 lip 2018 05:51

Ik heb hele smalle voeten, dus deze zijn super comfortabel voor mij, maar misschien niet de meest comfortabele schoen voor iedereen! Ik heb echt grote voeten, dus het vinden van schoenen is altijd een strijd. Deze Loewe moccasins zijn een chique upgrade van een Nike Roshe Run Femme klassieke penny-loafer. Dankzij de slanke lage hak kan ik ze de hele dag comfortabel dragen, maar krijg ik nog steeds de extra lengte die ik wil (en nodig!). Villanueva loopt nonchalant door de drukke vloer van het Schaumburg Convention Center Nike Air Vapormax Mujer terwijl hij vasthoudt wat lijkt te zijn (voor de ongeoefende oog) een Nike Air Zoom Spiridon Womens haveloze oude schoen boven zijn hoofd als de fakkel van het Nike Air Max 270 Damen Vrijheidsbeeld. Op Sneaker Con, afgelopen weekend, een bijeenkomst gericht op het kopen en verkopen van atletiekschoenen en streetwear, was dit gewoon een manier waarop zaken gedaan worden. "Yo!" een leverancier wenkt hem. De verkoper onderzoekt de schoen, een 1987 Air Max. 'Wat vraag je?' Villanueva haalt de schoen over en waarschuwt de verkoper dat hij niet te streng moet zijn op de afbrokkelende padding. Hij is terughoudend als het gaat om het noemen van Nike Air Max 270 Femme een solide prijs. Hij zegt uiteindelijk: "Twee of drie" (zoals in honderd dollar). De potenti?le koper huivert niet, maar bijt ook niet in. "Oké, dope schoen," uit bewondering voor de koopwaar van Villanueva en hem wegknikt. Villanueva daalt terug www.daviddenardi.fr in de menigte, zijn prijs weer hoog boven zijn hoofd opgeheven.

De 20-jarige inwoner van Indianapolis, die zijn brood verdient met het kopen en verkopen van vintage kleding, maakte de rit naar Schaumburg niet alleen om de schoen te verkopen - hij kocht het voor $ 1 in een kringloopwinkel Nike Air Max 95 Femme in Indianapolis - maar om er een thuis te vinden. Hij voelt er een verantwoordelijkheid voor. "Ik heb gewoon het gevoel dat iemand deze schoen nodig heeft Nike Air Max 90 Mujer in zijn collectie," zegt hij. 'Dit is geschiedenis, man.' Sneaker Con bracht naar schatting 15.000 aanwezigen, sommigen noemen zichzelf 'sneakerheads' Nike Air Huarache Femme en organiseerden 250 verkopers. Het 9-jarige evenement wordt jaarlijks gehouden in 15 grote steden over de hele wereld, Nike Air Huarache Mujer waaronder New York, Los Angeles, Atlanta, Londen, Hong Kong en Melbourne. De menigte - grotendeels tienerjongens (sommige Nike Air Pegasus 83 Damen chaperonnerende moeders) en mannen in hun 20s, en heel, heel weinig meisjes - neemt schoenen serieus. Officieel zeggen sponsors van evenementen dat 65 procent van de deelnemers tussen 18 en 24 jaar oud is en 65 procent man. YouTube-be?nvloeders zoals Blazendary, een nog niet-18-jarige sociale-mediasensatie van Charlotte, NC, die meer dan 1,1 heeft miljoen volgers, stonden klaar om handtekeningen te ondertekenen en met fans te poseren. Deze jeugdige ondernemers waren overal. Van Johnson, 14, die een Nike Air Pegasus 83 Femme Homme website met de naam 1-800sneakers beheert, reisde met zijn moeder en zus, Gwen, 18, die hem helpt met de site, van Bridgeport, W.Va., om te verkopen tijdens de show.

Vandaag hebben ze ongeveer 65 schoenen die ze Nike Air Huarache Damen hebben verzameld en hopen ze met winst te verkopen. Van zegt dat hij het afgelopen jaar zo'n 20.000 dollar heeft verdiend met Nike Air Vapormax Womens verkopen vanuit zijn slaapkamer en van shows als deze. Het hoofdnest van de activiteit is de Trading Pit, een freewheelen bazaar van Nike, Adidas en Yeezys, waarvoor onderhandeld moet worden, verhandeld, verkocht en doorverkocht. Er is een nabijgelegen balie waar een Legit Check plaatsvindt - een schoenevaluator certificeert een schoen als de echte deal.Restock, een wederverkoper in Chicago die een winkel heeft in de Woodfield Mall in Schaumburg, heeft carnavalspellen, met schoenen als prijzen en een muur van collectible shoes.Restock's duurste schoen is een $ 9.000 Nike Air Mag, met www.viajesreinosa.es een klein paneeltje aan de zijkant en was het type Michael J. Fox dat in de film 'Back to The Future Deel II' droeg. Partner AJ Nike Air Odyssey Femme Martinez zegt dat terwijl veel zaken in de schoenenindustrie voor verzamelaars online worden uitgevoerd, verkiezen mensen Nike Air Max Tavas Femme dergelijke omgevingen. "Mensen willen ze zien", zegt hij. Ze willen ze vasthouden. "